Skip to content

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף






    עוד דרכים ליצירת קשר

    רחוב החרושת 14, בת ים

    03-5532508

    bloomdigital.co.il

    מהם שירותי הדפוס הניתנים לצלמים? וכיצד לבחור בשירות הטוב ביותר? בבית הדפוס בלום דיגיטל דואגים לכל אחד שזקוק לשירותי דפוס, וגם לכם הצלמים בחרנו ליצור קטגוריה מיוחדת. הכל על שירותי דפוס לצלמים, לנוחות מרבית

    שירותי הדפוס לצלמים – בית הדפוס בלום דיגיטל

    בית הדפוס בלום דיגיטל מציע מגוון גדול של שירותי דפוס, ביניהם יש כאלה השימושיים במיוחד עבור צלמים.

    –         הדפסה על קאפה

    יש לא מעט אנשים שבוחרים לפתח את התמונה המיוחדת ביותר, זו שיצאה היפה ביותר ומשמרת את האירוע בצורה הטובה ביותר, דווקא על קאפה. קאפה היא חומר עמיד שמאפשר הדפסה יפהפייה ובמחירים נגישים – הבחירה האולטימטיבית ללא מעט אנשים.

    –         הדפסה על קנבס

    הדפסה על קנבס – בחירה קלאסית ומנצחת. התמונה הופכת למוצר אמנותי יפהפה שכיף לתלות בסלון או בחדר, שיעמוד תמיד מול העיניים ופשוט יעשה לנו טוב. ההדפסה של בלום דיגיטל איכותית במיוחד ומאפשרת קנבס עמיד וצבעים חדים ורוויים שלא מתקלפים גם אחרי זמן רב!

    –         הדפסת מדבקות

    הדפסת מדבקות בלום דיגיטל – הבחירה האולטימטיבית לצלמים. בין אם מדובר במדבקות בד רב פעמיות או במדבקות ווניל מט או מבריק, המדבקות יפהפיות, איכותיות ומודפסות ברמה הגבוהה ביותר.

    למה בעצם לבחור בלום דיגיטל?

    הדפוס הדיגיטלי – שיטת הדפוס החדשנית שהחליפה את שיטת האופסט, הוא טכנולוגיה שמסוגלת לייצר מוצרי דפוס במגוון איכויות. בבית הדפוס בלום דיגיטל מקפידים על רזולוציה טובה, של לפחות 300PDI. בנוסף, אנו מקפידים על חומרי דפוס איכותיים: המדבקות, הקנבס, הקאפות ושאר חומרי הגלם. גולת הכותרת היא שימוש בטכנולוגיה חדשנית ומוקפדת לחיתוך מדויק של מדבקות, ולהדפסה בחדות מקסימלית של צבעים.

    עם צלמים מקצועיים אין מקום לטעויות… צלם יודע לזהות איכות של צבעים ושל דפוס. בית הדפוס בלום דיגיטל גאה להציג את קטגוריית שירותי הדפוס לצלמים, באיכות הייחודית שרק אנו יודעים לתת.

    5/5 - (1 vote)
    פתח צ׳אט
    צריכים עזרה?
    שלום, איך נוכל לעזור ?
    דילוג לתוכן