השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף
עוד דרכים ליצירת קשר
- במידה 85-200 ס"מ
- כולל תיק נשיאה
- הנחות בהזמנות גדולות
- עמיד לתנאי חוץ ופנים אינו קריע ואינו נרטב
*המחיר לא כולל מע"מ
הדפסת רול אפ שלט פירסומי נייד נפתח ומתקפל בגלילה (רולאפ) לתוך מתקן הבסיס שעשוי מאלומיניום ופלסטיק,
רול-אפ מתאים לתצוגה בחנויות ובתערוכות בקניונים מתאים להכוונה של מבצעים, עמיד ומותאם לכל סוגי הסביבה בין אם זה פנים או חוץ,
הרולאפ של בלום דיגיטל מיוחד באיכות ובברק שלו שמושך תשומת לב להבדיל מרולאפ פשוט.ישנם סוגים של מתקני תצוגה בגדלים שונים.
על היתרונות של מתקן תצוגה מותאם אישית לעסק שלך!
כאשר אנחנו באים לשווק את העסק שלנו למוצרי שיווק מותאמים אישית יש ערך רב.
כך למשל כאשר אנחנו רוצים לשווק את העסק שלנו באמצעות מודעות כדאי לנו לבחור לעצב ולהתאים אותם באופן אישי לאופי העסק והמהות שלו.
ההתאמה האישית יכולה להיות בבחירת המידות של מוצרי הפרסום והגודל שלהם והיא יכולה להיות גם מכוונת יותר
לתוכן שיופיע במודעות כמו איזה מלל יהיה בהן ומה יהיה הצבע שלהן.
בחירה בשילוב צבעים הרמוני שאסתטי לעין כמו שחור ולבן או כחול ותכלת יכולה להיות יעילה מאוד.
מומלץ גם לשלב בכל מודעת פרסום דמויות של אנשים – לקוחות מגיבים טוב לדימויים של אנשים כי זה מזמין אותם לתקשורת בין אישית.
טיפים ודגשים לעיצוב רול אפ לכנסים עסקיים
כאשר אנחנו באים לעצב רול אפ לכנסים עסקיים לשם פרסום ושיווק העסק שלנו חשוב מאוד
לבחור בקפידה את כל הפרטים שיופיעו בפרסום.
בחירה מדויקת של צבעים, מילים ודימויים תהפוך את הרולאפ שלנו לכזה שמעביר באופן חד וברור את המסר שלנו.
עיצוב מתקן תצוגה צריך להיות בהתאם לקהל אליו אנחנו פונים כעסק ובהתאם למה שאנחנו רוצים לשווק
– אם אנחנו משווקים מוצר שפונה לאנשים בני 50 + אז אנחנו צריכים שהשפה העיצובית של הרול שלנו תדבר בשפה
ובעולם המושגים שמושך ומתאים להם וקשור לתכנים שמעניינים אותם.
מאמר באנגלית על 5 טיפים לעיצוב נכון רול אפ: לינק
על הדרך בה רולאפ מסייע בשיווק עסקים
בשילוב עם מוצרי שיווק ופרסום אחרים כמו ברושורים יוכל להיות כלי מאוד בשיווק עסקים.
כאשר אנחנו רוצים לשווק את העסק שלנו באופן יצירתי חשוב לשווק אותו במגוון דרכים אוף ליין ואון ליין.
שילוב בין שיווק ופרסום העסק שלנו ברשת האינטרנט ומחוצה לה באמצעות אמצעי דפוס שונים יאפשר לנו להגדיל את החשיפה שהעסק שלנו מקבל.
בעת עיצוב של מודעות דפוס או אמצעי שיווק שהם לא ברשת האינטרנט חשוב מאוד לשים לב לנושאים של בחירת החומר ואופן העיצוב שלו.
פרסום ושיווק צריכים תמיד להיות אסתטיים ונעימים לעין באופן שאנשים ימשכו אליהם וירצו לגשת ולראות אותם יותר מקרוב.
איך זה יעזור לך לנצח את המתחרים שלך?
רול-אפ איכותי שמעביר מסר מקורי באופן אסתטי ואותנטי יכול לאפשר לנו להקדים את המתחרים שלנו ולנצח אותם.
כך למשל כאשר אנחנו לוקחים חלק ביריד עסקים או באירוע עסקי רב משתתפים ויש לנו דוכן חשוב שנעצב אותו באופן שיבלוט וימשוך תשומת לב.
רול אפים איכותיים גורמים לאנשים לשים לב לעסק שלנו מתוך ערב רב של עסקים אחרים וכך במקום שנעלם בים העסקים
שנמצא באותו היריד שאנחנו נמצאים בו ומתחרים על אותו נתח שוק כמונו אנחנו יכולים להגיע לכמות גדולה מאוד של תנועת אנשים לדוכן שלנו.