Skip to content

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף






    עוד דרכים ליצירת קשר

    רחוב החרושת 14, בת ים

    03-5532508

    bloomdigital.co.il

    מעצבי פנים הסתמכו על טפטים לאורך שנים רבות כדי להוסיף צבע, מרקם וסגנון לחללים. לא רק מעצבים יכולים ליצור דוגמאות וציורי קיר ייחודיים. לכן, אנו ב- bloomdigital  מציעים שירות של הדפסה על טפטים, כאשר אתם אלו שבוחרים את ההדפס. טפטים הם פתרון העיצוב האולטימטיבי שמעניק לחללים מראה מהמם, במיוחד כאשר אתם אלו שמתאימים אותו אישית.

    הדפסה על טפטים לבית

    תוכלו לבחור את העיצוב או הצילום המועדפים עליכם, לחילופין למצוא ברשת עיצוב המתאים לחלל אותו אתם מעוניינים לעצב מחדש. כמובן שתמיד אפשר גם לבחור קונספט מסוים שלפיו ייבחר הטפט, אצלינו בבלום דיגיטל בית דפוס ניתן להדפיס תמונות משפחתיות מרשימות ומעוררות קנאה, או ליצור קולאז' – האפשרויות הן אינסופיות.

    הדפסה על טפטים למשרד

    כאשר הלקוחות נכנסים לראשונה למשרד שלך, מה שהם רואים הוא הרושם הראשוני שהם מקבלים. אם יש לך קירות מעוצבים היטב, הם עשויים לחשוב שהשירותים שאתה מציע הם מקצועיים יותר. זה עובד גם להפך, אם הריהוט עמוס ולא תואם, והצבע מתקלף מהקירות, זה יגרום להם לחשוב שאתה פחות מקצועי.

    לכן עלייך לבדוק איך להשיג טפטים מותאמים אישית לעסק שלך. זו דרך נהדרת לשדרג את המראה המשרדי על מנת להיראות אטרקטיבי יותר ללקוחות.

    נפרט כאן כמה מהיתרונות הרבים שיש להדפסה על טפטים ותלייתם בעסק או המשרד שלך.

    פרסום נהדר

    במקום לצייר את שם המותג, המדיניות או מידע אחר על הקירות, תדפיס אותו על טפטים מותאמים אישית לקיר המשרד שלך. צבע נחתך ונשרט בקלות ומתקלף עם הזמן, מה שעלול להשפיע על מראה הלוגו ועל המידע החשוב שיש על הקירות שלך. בנוסף, הרבה יותר יקר להעסיק מישהו שיצייר את המידע הזה מאשר פשוט להדפיס את מה שאתה צריך על טפטים ולטייח אותם על הקיר. זוהי דרך פרסום משתלמת שתעשה פלאים עבור העסק שלך.

    מראה קלאסי

    מלבד העובדה שצבע מתדרדר בצורה ניכרת יותר עם הזמן מאשר הטפט, הוא יכול גם להשאיר מראה דביק ומבריק על הקירות. לטפט גימור חלק שמשאיר מראה מלוטש, ותוכל להתאים אותו כך שיתאים לכל עיצוב שרק תרצו. שחק את צבעי החברה, הכן קיר אחד עם ציור קיר, הדבק את הלוגו שלך מעל לשולחן העבודה – מה שלא תעשה, המראה החלק של הטפט ייראה קלאסי עם כל עיצוב שתבחר.

    השקעה טובה יותר מאשר צבע

    כאמור, צבע מתדרדר במהירות. אם יש במשרד אנשים שעובדים באופן פרודוקטיבי כמה שעות בכל יום, להביא אדם שייצבע במשרד יהווה הפרעה לשגרה היומיומית של המשרד ויכריח את העובדים לפנות את החדרים על מנת לבצע את הצביעה. בהמשך הזמן, הצבע ידהה ויתקלף, ודי מהר תצטרך לשלם למישהו כדי לצבוע מחדש.

    על ידי הדפסה על טפטים בהתאמה אישית תוכל לקבל את העיצובים הרצויים על הקיר ולצפות שהם יחזיקו מעמד. טפטים שורדים בדרך כלל פי חמש יותר זמן מצבע, וזה זמן רב עבור העיצובים המותאמים אישית לבלוט ולהאיר את החללים בהם תתלה אותם.

    Bloomdigital

    אז צרו קשר עוד היום איתנו על מנת להזמין את הטפט המותאם אישית שלכם. אנו מתחייבים שהטפטים שלנו ישרדו לאורך זמן, יהיו בעלי עיצוב יפהפה ואיכותי, ויישרדו לאורך זמן.
    עוד על טפט בויקיפדיה – לינק

    5/5 - (14 votes)
    פתח צ׳אט
    צריכים עזרה?
    שלום, איך נוכל לעזור ?
    דילוג לתוכן