Skip to content

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף






    עוד דרכים ליצירת קשר

    רחוב החרושת 14, בת ים

    03-5532508

    bloomdigital.co.il

    כל חברה קטנה כגדולה יודעת כי פרסום ומיתוג הם חלק אינטגרלי והכרחי להצלחה של בית העסק. בכדי לפרסם את העסק, ליצור לו את התדמית הנכונה ולספק ללקוח חוויה טובה ישנם כיום מגוון רחב של פתרונות שילוט איכותיים. אחד מאותם אמצעי פרסום ומיתוג אשר זוכים לפופולריות רבה והיקף שימוש נרחב במיוחד הינם שלטי PVC. מהם אפוא שלטי PVC, מדוע הם כל כך פופולריים ולמה הם משמשים? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

    מהם שלטי PVC?

    שלטי PVC, או בשמו המקצועי פוליויניל כלוריד, הם שלטים עמידים העשויים מפלסטיק חזק. PVC הוא פלסטיק קשיח בעל ורסטיליות גבוהה המספק אפשרויות רבות ליצירת שילוט. מבחינה כספית, שימוש בשלטי PVC הינו כלכלי ביותר.  לשימוש ב- PVC יתרונות רבים כמו למשל היותו חומר חסין למים ועמיד בפני שריפות. כמו כן, הגימור החלק שיש לשלטי PVC מבטיח הדפסה איכותית בעלת צבעים עזים ועמוקים במיוחד משני צידי השלט.

    למה משמשים שלטי PVC?

    כיוון ששלטי PVC הם אופציה כל כך משתלמת, הם יכולים לשמש למגוון רחב של מטרות לרבות פרסום חוץ ופנים של חנויות ובתי עסק, הצגת מידע ללקוח בנקודת הרכישה, דקורציה של המשרד, הצגת תפריטים במסעדות וברים, הצגה של אינפורמציה והכוונה במוסדות גדולים כגון בתי חולים ואוניברסיטאות ועוד מגוון רחב של שימושים נוספים.

    האם PVC  יכול לשמש גם בפנים וגם בחוץ?

    שימוש בשלטי PVC לרוב נעשה במגוון רחב של שימושי פנים. יחד עם זאת, כיוון שכאמור מדובר בחומר חזק ועמיד במיוחד בפני פגיעות שונות ומים PVC הינו חומר נהדר לשימוש חוץ במיוחד כאשר מדובר באזורים אשר חשופים לפגיעה של מזג אוויר משתנה.

    באיזה גדלים וצבעים מגיעים שלטי PVC?

    יריעות ה-PVC מגיעות בגדלים שונים וניתן לחתוך כל גודל בהתאם לצרכיו ורצונותיו של הלקוח. בנוסף הלקוח יכול לבחור ממגוון רחב של צורות חיתוך בהתאם לצרכיו העיצוביים. באשר לעובי, קיימים מגוון עוביים שונים של היריעות כאשר הנפוצים שבהם הם יריעות בעובי של 3 מ"מ, 6 מ"מ ו- 12 מ"מ. הצבעים הנפוצים שבהם מגיעות יריעות ה-PVC הן שחור ולבן.

    כיצד מתקינים או תולים שלטי PVC?

    הוורסטיליות של שלטי PVC מאפשרת מגוון רחב של אפשרויות גימור. ניתן לתלות שלטי PVC על ווים בעזרת חורים ייעודיים שנקדחו מבעוד מועד. כמו כן לפתרונות תלייה ארעיים יותר ניתן להשתמש בוולקרו או במערכת תלייה סולידית. מערכת התלייה הסולידית משמשת בכדי להעניק למוצר המוגמר מראה מרחף. בכדי להשיג מראה מרחף שכזה משתמשים בשתי מסילות, אחת מחוברת לקיר והשנייה לשלט ה-PVC, מסילות אלו מתיישבות אחת על השנייה ולמעשה משמשות מעין מערכת סגר או וו מאורך.

    לסיכום, שלטי PVC הן אופציה מעולה לפרסום ומיתוג של בית העסק. הקפידו לפנות לחברה מקצועית אשר תבטיח כי תקבלו עיצוב מרשים ורמת גימור גבוהה במיוחד. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר היכנסו לאתר.

    5/5 - (12 votes)
    פתח צ׳אט
    צריכים עזרה?
    שלום, איך נוכל לעזור ?
    דילוג לתוכן