Skip to content

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף






    עוד דרכים ליצירת קשר

    רחוב החרושת 14, בת ים

    03-5532508

    bloomdigital.co.il

    שירותי דפוס לסופר ומאפיות – מה הם כוללים? בית דפוס בלום דיגיטל מציג: כל מה שסופר ומאפייה צריכים בבית דפוס מוביל אחד!

    מה כוללים שירותי דפוס לסופר ומאפיות?

    שירותי הדפוס לסופר ומאפיות של בלום דיגיטל כוללים ה-כ-ל! כל מה שסופר / מאפייה צריכים.

    הדפסת מדבקות לחלון ראווה

    מדבקות לחלון ראווה הן הדרך להפוך את המאפייה או הסופר לאטרקטיביים! עם מדבקות צבעוניות העין מתמגנטת למראות המאפים המנחמים או הפירות הססוגניים. המדבקות לחלון ראווה של בלום דיגיטל עמידות כל כך, שמדובר בהשקעה חד פעמית למשך שנים.

    הדפסת פוסטרים

    חוש הראייה אחראי על למעלה מ-80% מתפיסת הסביבה שלנו. כך שגם אם נרצה וגם אם לא – אנחנו אוכלים עם העיניים וקונים עם העיניים. אז איך מושכים את העין של הלקוחות? פשוט! מדפיסים פוסטרים מעולים בבית הדפוס בלום דיגיטל. הפוסטרים ימלאו את פתח החנות ואת החנות עצמה.

    פוסטרים הם חלק מהעיצוב של הסופרים והמאפיות. הם כוללים מחירונים, שמות המחלקות ופוסטרים למיתוג ופרסומת. עיצוב נכון עם פוסטרים שמודפסים ברזולוציה טובה, יוצר תחושה נעימה אסתטית ומושקעת.

    הדפסת דלפקי מכירות

    מעוניינים להציב בסופר דלפק מכירות למוצר ספציפי? או אולי להציב במאפייה דלפק מיוחד למכירת כרטיס מועדון? בבית הדפוס דיגיטל בלום מדפיסים דלפקי מכירות, באיכות הגבוהה ביותר, בכל עיצוב שתבחרו! 

    הדפסת מעמדים פרסומיים

    משיקים מוצר חדש? מקיימים יום מבצעים? מעמדים פרסומיים הם בדיוק מה שאתם מחפשים. על מעמדי פרסום ניתן להדפיס מחירון, תפריטים ומבצעים. מעמדי פרסום מתאימים במיוחד למאפיות קטנות, שבהן אין מקום להדפסה על הקירות.

    הדפסת שקיות אקולוגיות

    הדפסת שקיות נייר רב פעמיות, למאפיות ולסופר. למה הדפסה על שקיות? כי זה הכי מוכר וממתג את העסק. למה שקיות נייר? כי זו השקית האידיאלית: הנוסטלגית, האקולוגית והאהובה ביותר.

    בבית הדפוס בלום דיגיטל אתם לא צריכים להתאמץ. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים להדפיס בשביל הסופר או המאפיה, במקום אחד ואיכותי. לכם נשאר רק להזמין!

    5/5 - (1 vote)
    פתח צ׳אט
    צריכים עזרה?
    שלום, איך נוכל לעזור ?
    דילוג לתוכן