Skip to content

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף






    עוד דרכים ליצירת קשר

    רחוב החרושת 14, בת ים

    03-5532508

    bloomdigital.co.il

    מהם המוצרים השימושיים ביותר ואיך ניתן לדעת שמדובר בבית דפוס איכותי? תדריך קצר וקולע על שירותי דפוס לענף הבטיחות, מאת בית הדפוס בלום דיגיטל

    מוצרי דפוס שימושיים במיוחד לענף הבטיחות

    כשמדובר על שירותי דפוס לענף הבטיחות, נשאל מהם הצרכים הייחודיים של הענף? בענף הבטיחות יש שימוש נרחב בשירותי דפוס, אך ישנם מוצרים פופולריים במיוחד.

    דוגמאות למוצרי דפוס שימושיים במיוחד לענף הבטיחות –

    הדפסה על פרספקס

    מהו פרספקס?

    פרספקס הוא כחומר מלאכותי שפותח מזיקוק של נפט. בגלל מראהו הדומה לזכוכית הוא מכונה גם "זכוכית אקרילית". עם זאת, הפרספקס גמיש ועמיד יותר מהזכוכית, מאפשר חיתוך מדויק והדפסה מיטבית.

    מוצרי פרספקס מודפסים משמשים כיום בכל העולם, במשרדי יוקרה, ומוסדות רישמיים, ולכן גם למוסדות הבטיחות השונים: המשטרה, השב"ס וצה"ל. 

    הדפסת מדבקות

    שירות נוסף מבוקש בענף הבטיחות הוא הדפסת מדבקות. מדבקות זיכרון הן פופולריות במיוחד. הדפסת מדבקות בלום דיגיטל – מדבקות איכותיות בצבעים שלא יורדים!

    למה חשוב לבחור בהדפסה איכותית?

    –         צבעים

    בית דפוס איכותי מספק צבעים שנשארים יפים לא רק בהתחלה… ברגע הראשון לא רואים אמנם את ההבדל, אבל בתוך תקופה קצרה האיכות ניכרת. אם בחרנו בדפוס באיכות נמוכה, הצבעים יתחילו לדהות ולהתקלף מהר מאוד. 

    –         חומרי גלם

    חומרי גלם איכותיים הם לא רק עמידים יותר, הם גם גמישים ומאפשרים חיתוך מדויק. דפוס  איכותי עובד עם חומרי גלם טובים כבסיס לכל הדפסה.

    איך בוחרים בדפוס איכותי?

    • ייעודיות – בית הדפוס בלום דיגיטל מספק שירותי דפוס ייעודיים לענף הבטיחות. ברור ששירות ייעודי קולע לצורך הרבה יותר!

    הצלחות בשטח – מיהם הלקוחות המרוצים? וכמה הם מרוצים? לבית הדפוס בלום דיגיטל לקוחות ענק, שעובדים אתו עשרות שנים. אין כמו הוכחות מהשטח!

    5/5 - (1 vote)
    פתח צ׳אט
    צריכים עזרה?
    שלום, איך נוכל לעזור ?
    דילוג לתוכן