Skip to content

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף






    עוד דרכים ליצירת קשר

    רחוב החרושת 14, בת ים

    03-5532508

    bloomdigital.co.il

    מעוניינים למתג את המשרד או העסק? שירותי הדפוס של בלום דיגיטל כוללים גם מיתוג למשרד! אצלנו תמצאו מדבקות שקופות לחלון הראווה כמו מוצרי מיתוג פנים לקירות המשרד, שילוט פנים ומדבקות קיר – ליצירת אפקט מקסימלי במשרד שלכם. אז מה זה בעצם מיתוג פנים למשרד? ומה כוללים שירותי הדפוס למשרדים של בלום דיגיטל? על כך בשורות הבאות

    מיתוג פנים למשרד – למה?

    –         כדי ליצור גאוות יחידה

    המשרד הוא קודם כל המקום אליו מגיעים העובדים שלכם. כאן הם מבלים את הבוקר והצהריים מדי יום. כל המחקרים שנערכו בתחום הכלכלה הפסיכולוגית מדגישים את החשיבות של גאוות יחידה בחברה: כשעובדים גאים במקום העבודה שלהם הם עובדים טוב יותר, מביאים את המקסימום שלהם ומצליחים יותר. אז כדי שהחברה שלכם תצליח עליכם ליצור את התחושה הזאת. אבל איך עושים את זה?

    הדרך הפשוטה והיעילה ביותר היא מיתוג פנים. מיתוג פנים יוצר אווירה של גאווה ושייכות, באמירה עדינה אך מורגשת ומשפיעה. את האפקט תרגישו מייד, עם משרד מלא מוטיבציה והמון אנרגיות לעבודה.

    –         כדי ליצור אפקט פרסומי אדיר

    למשרד מגיעים גם הלקוחות או השותפים שלכם. גם כאן, חשוב ליצור רושם נכון. איך יוצרים רושם כזה? עם מיתוג פנים נכון המשרד מחייך, בטוח ומצליח. אתם משדרים הצלחה ושגשוג, טעם טוב ויכולת להשקיע.

    –         כדי ליצור סביבה נעימה וסימפטית

    המומחיות של בית הדפוס בלום דיגיטל היא ליצור את אפקט ההצלחה, הרושם האדיר וגאוות היחידה תוך שמירה על אסתטיקה גבוהה ומראה מחייך. זה נקרא שלימות.

    אז מהם שירותי הדפוס והמיתוג שלנו למשרדים?

    • הדפסת מדבקות: שירותי הדפסת מדבקות בלום דיגיטל למשרד, כוללים מדבקות קיר ומדבקות שקופות לחלון ראווה
    • מיתוג פנים ושילוט פנים: עם הסמליל, הסלוגן ושם החברה שלכם

    בלום דיגיטל – מדפיסים אווירה במשרד.

    5/5 - (1 vote)
    פתח צ׳אט
    צריכים עזרה?
    שלום, איך נוכל לעזור ?
    דילוג לתוכן