Skip to content

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף






    עוד דרכים ליצירת קשר

    רחוב החרושת 14, בת ים

    03-5532508

    bloomdigital.co.il

    הדפסה על מדבקת וניל מט או מבריק

    אחת הדרכים הנוחות ביותר להדפיס תמונה מרשימה, לוגו בעיצוב ייחודי או כל דבר אחר שעולה על דעתכם היא על גבי מדבקת וניל. איכות ההדפסה יוצאת מעולה – הצבעים עזים והקווים חדים ונקיים, החומר עצמו ממנו עשויה המדבקה הוא מצד אחד גמיש ונוח לעבודה אך מצד שני קשיח ועמיד גם בתלייה חיצונית על שמשה או קיר, ונוח מאוד לתלייה על ידי הדבקה.

    למה אתם בכלל צריכים מדבקת וניל? רוב השימושים בהדפסה על גבי מדבקת וניל הם עבור מטרות פרסומיות – שלט לקידום העסק, המכיל פרטים על מבצע חדש, לוגו העסק ועוד. אם אתם שואלים מי צריך את זה היום, כשכולם מפרסמים ברשתות החברתיות, תתפלאו – עדיין חלק גדול מהפרסום נעשה על ידי חשיפה יומיומית לאינפורמציה שיווקית.

    כשאדם הולך ברגל או נוסע ברכב או בתחבורה ציבורית, יתפסו את עיניו השלטים המעניינים, הבולטים, והחדשים ביותר שישנם. ירצה או לא, המידע נכנס לזכרון שלו ויוכל לצוץ ברגע בו יצטרך משהו שקשור לאותו השלט בו נתקל. המטרה שלך, כבעל עסק, אם כן, היא לדאוג לשילוט בולט ואטרקטיבי מספיק, כחלק ממערך השיווק הכללי שלך.

    מדבקת וניל לעסק

    דיברנו על שלטים שנראים בולטים, מרשימים וחדשים – כולנו מכירים חנויות ותיקות עם שלטים מצהיבים שלא הוחלפו כבר שנים. כאשר אדם נתקל בשלט כזה הוא מיד מסיק על העסק אליו הוא שייך ומתייק אותו כישן, מוזנח ולא מתקדם עם הזמן. רוב האנשים יפסלו את העסק על סמך זאת, ובצדק – הרי השלט הוא הוא הרושם הראשוני שאתה מייצר מול לקוחות חדשים.

    על מנת לייצר את הרושם הרצוי, יש צורך בשלט שייראה חדש, נקי, מבריק ומזמין, שיעיד על עסק חי ונושם שמתעדכן ומתחדש כל הזמן. הדפסת הלוגו שלך עם שם העסק או עם טקסט שיווקי שתבחר יהיו הדרך הפשוטה והנוחה ביותר לייצר שילוט בולט ואטרקטיבי במראה מקצועי ומרשים.

    גם לנקות את השלט קל מאוד והוא יחזיק מעמד גם בחורף וגם בקיץ, לא ייהרס ולא ייתלש בזכות מדבקת הוניל החזקה עליה הוא מודפס. בבוא היום, יהיה אפשר גם בקלות להוריד אותו ולעדכן למדבקה חדשה. הדפסת מדבקות וניל באיכות מעולה ניתן למצוא בבתי הדפוס המובילים. בלום דיגיטל בית דפוס איכותי המתמחה, בין היתר, בהדפסת מדבקות וניל בגימור מט או מבריק, על פי בחירת הלקוח, ומייצר מדבקות יפהפיות באיכות גבוהה הן למטרות עסקיות והן למטרות ביתיות, לעיצוב הבית ולכל מטרה אחרת.

    4.9/5 - (10 votes)
    פתח צ׳אט
    צריכים עזרה?
    שלום, איך נוכל לעזור ?
    דילוג לתוכן