Skip to content

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף






    עוד דרכים ליצירת קשר

    רחוב החרושת 14, בת ים

    03-5532508

    bloomdigital.co.il

    הדפסה על קאפה – חומר מוקצף וקשיח בעובי של 10 מ"מ או 5 מ"מ בצבעים: לבן, שחור

    הדפסה על קאפה כאשר אנו מדפיסים פוסטר ואיננו מעוניינים למסגר אותו עובייה של הקאפה ופני השטח החלקים, יוצרים מעין מסגרת בפניי עצמה ולעיתים מעדיפים לתלות את הקאפה על הקיר ללא מסגרת.
    ניתן להזמין קאפה בכל גודל ומידה לפי כמות או בודדים
    אנו מציעים ציפוי למינציה מבריקה או מט לפי דרישת הלקוח מעניק ברק ושומר מפניי שריטות ופגיעות
    קאפה דו"צ: קאפה שמשני צדדיה יש הדפסה המעניק פרסום משני הכיוונים, מתאים לתלייה על התיקרה מגובה רב על ידי חוט, הקאפה קלה לתלייה ולא כבדה חלונות ראווה ,מיתוג חנויות, פוסטרים לפרטיים
    קאפה עם רגלית : עם רגל מתקפל לגודל
     
    A4 או A3 לדוכני מכירות, תערוכות

    עוד על הדפסה על קאפה

    הדפסה על קאפה אין כמו למלא את הקיר הבית עם תמונות קאפה במגוון סגנונות
    או עם צילומים החשובים מחייכם אפילו תמונות אומנות, שחור לבן, צילום חתונה, לילדים , ועוד
    תמונות קאפה מתאים לכל חדר בבית מה שהופך את זה לתרומה לעיצוב מושלם או מתנה אידיאלית

    הדפסה על קאפה – אצלינו בבלום דיגיטל ניתן להדפיס על קאפה בכל מגוון גדלים באיכות גבוהה תוך שמירה על רמה גבוהה של צבעים, כולל הגנה מפני חשיפה מפני השמש

    ניתן פשוט לשלוח אלינו מגוון תמונות ולקבל הצעת מחיר לגדול הרצוי שתרצו ואנו נדאג להנפיק בהקדם אפשרי את התמונת קאפה שתרצו

    ניתן גם לבוא באותו יום לאסוף את הקאפה , וניתן גם להזמין משלוח עד בית הלקוח.

    ברמת ההגדרה, קאפה הוא חומר קשיח ומוקצף המגיע בשתי דרגות עובי, של חמישה או עשרה מילימטרים. מבחינה מעשית, מדובר באחד החומרים המבוקשים והמוצלחים ביותר כיום לצרכי הדפסה על תמונות. בדומה לכל מגמה משמעותית אחרת, אפשר למצוא לא מעט סיבות המסבירות אותה ומצביעות על דבר אחד: הקאפה כאן, ובגדול, על מנת להישאר למשך שנים.

    כל הסיבות להדפסה על קאפה

    הדפסה על קאפה נחשבת למומלצת עקב אלף ואחת סיבות, כאשר אנחנו נתייחס כאן למרכזיות שבהן. הראשונה היא שקאפה מציעה למעשה מסגרת בפני עצמה, מה שמצמצם עלויות ואף מבליט את היצירה עצמה. באמצעות הקאפה ניתן להדפיס בכל גודל, כולל בגדלים לא שגרתיים, כאשר העובדה שהקאפה נותרת קלת משקל גם בתנאים האלה מקלה על נשיאתה, תלייתה והעברתה ממקום למקום.

    איכות התמונה על הקאפה, כשאחראית להדפסה חברה מהשורה הראשונה בתחום, היא הגבוהה ביותר שניתן להעלות על הדעת. העובדה שהקאפה מציעה משטח מבריק מסייעת להבלטת הגוונים, לחידוד התמונות המוצגות על גבי הקאפה וליצירת חוויה ויזואלית של ממש. קשה לתאר זאת במילים, כשכל שצריך לעשות הוא לראות הדפסה שנעשתה על קאפה.

    דבר נוסף שמציעה הדפסה על קאפה הוא גמישות. מעבר לגודל ולצורה, אפשר לצפות את הקאפה באופנים שונים, כאשר הבחירה הנפוצות הוא בלמינציה מבריקה או בציפוי מט. קאפה מאפשרת הדפסה דו צדדית, צורך של לא מעט גורמים במישור העסקי, כשיש קאפות הניתנות לתלייה או להשמה על הרצפה באמצעות רגלית. כל אלה מראים כי אפשר להתאים את הקאפה באופן מלא לכל צורך של המזמינים.

    הדפסה על קאפה אז איך מתחילים?

    המקום בו ניתן לבצע הדפסה על קאפה, ניחשתם נכון, הוא בית דפוס. חשוב לוודא שהקאפה מהווה אחד החומרים אשר בית הדפוס מתמחה בהדפסה על גביהם, פונקציה של הציוד והכלים שעומדים לרשותו. כל בית דפוס ישמח בוודאי להציג באופן בולט חלק מיצירותיו, כך שאפשר להתרשם מהן בצורה ישירה וללמוד על מקצועיות העבודה.

    יש בתי דפוס שמקלים על הלקוחות שלהם את התמונה עוד יותר, ומאפשרים להם פשוט לשלוח את התמונה, הציור או ההדפס בדואר אלקטרוני. מכיוון שניתן להדפיס על קאפה בפרק זמן מינימלי, ייתכן שהעבודה תהיה מוכנה עוד באותו יום.

    5/5 - (12 votes)
    פתח צ׳אט
    צריכים עזרה?
    שלום, איך נוכל לעזור ?
    דילוג לתוכן